Projektbeskrivelse
Destination Himmerland, Destination Limfjorden, VisitNordvestkysten og Destination NORD vil sammen løfte Limfjordsregionens turismekvaliteter på tværs af geografi og årstider. Gennem målrettet produktudvikling, der skal bygge bro mellem oplevelsesudbydere, overnatningssteder, fødevareproducenter og øvrige lokale aktører, udvikles lokale oplevelsesprodukter, der tager afsæt i fjordområdets potentialer og som går på tværs af værdikæder. Oplevelsesprodukterne vil herefter blive benyttet i internationale markedsføringskampagner, der skal bidrage til flere og bedre gæster i Limfjordsregionen inden for særligt outdoor-, fødevare- og kulturturisme.
Målgrupperne er gæster, der motiveres af natur, kultur og lokale madoplevelser, og målet er at styrke helårsturismen, øge overnatninger, samle lokale aktører om fælles udvikling, og accelerere samarbejdet mellem Limfjordsregionens aktører om fremtidens kultur- og outdoorturisme.
Målgrupperne er gæster, der motiveres af natur, kultur og lokale madoplevelser, og målet er at styrke helårsturismen, øge overnatninger, samle lokale aktører om fælles udvikling, og accelerere samarbejdet mellem Limfjordsregionens aktører om fremtidens kultur- og outdoorturisme.