Projektbeskrivelse
Primo 2026 lancerer VisitDenmark i samarbejde med alle landets DMO’er en ny webplatform. Dette nye projekt bygger videre på webplatformen med en landsdækkende Content Hub. Den nye platform skal ikke blot opdatere den tidligere GuideDanmark-løsning, men skabe et markant teknologisk og strategisk løft, der forankrer en moderne og effektiv digital infrastruktur i dansk turisme.
Størstedelen af den nuværende content (fotos og videoer), som findes og deles i dansk turisme, er relateret til ferieturisme og sommersæson. For at synliggøre Danmark som helårsdestination inden for alle 3 forretningsområder vil projektet producere ny højkvalitet-content med fokus på ydersæsonen, som alle aktører i dansk turisme, inkl. turismevirksomhederne nemt kan anvende leveret via den nye Content Hub.
Størstedelen af den nuværende content (fotos og videoer), som findes og deles i dansk turisme, er relateret til ferieturisme og sommersæson. For at synliggøre Danmark som helårsdestination inden for alle 3 forretningsområder vil projektet producere ny højkvalitet-content med fokus på ydersæsonen, som alle aktører i dansk turisme, inkl. turismevirksomhederne nemt kan anvende leveret via den nye Content Hub.