FUTURE CAMP - RETHINKING OUTDOOR CAPACITY

Info om indsatsen

  • Startdato

    17. april 2019
  • Slutdato

    31. december 2020
  • Samlede støtteberettigede projektudgifter (kr.)

    1.001.300
  • Decentrale erhvervsfremmemidler (kr.)

    500.650
  • Geografi

    Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn, Hovedstaden, Sjælland, Bornholm
  • Finansiering

    Decentrale erhvervsfremmemidler
  • Indsatsområde

    Turisme
  • Støttemodtagerens navn

    Den erhvervsdrivende fond Dansk Kyst- og Naturturisme

Projektbeskrivelse

Projektet vil udvikle nyskabende overnatningstilbud, der kan transformere en del af den eksisterende overnatningskapacitet på campingpladser.

Målet er at synliggøre for erhvervet, at det er en kommerciel farbar vej via test og en brugercentreret udviklingsproces. Derudover er formålet, at de nye produkter og koncepter kan bidrage til at give camping et tiltrængt imageløft blandt fremtidens målgrupper.

Projektets aktiviteter:

  • Dannelse af samarbejder i fem geografier
  • Gennemføre workshops
  • Konceptudvikle
  • Prototype udvikling og test af koncepter på målgrupper
  • Oplæg til hvordan de nye produkter sælges til målgruppen